Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 00:46 - Unutma Beni 676. Bolum Izle 26 Mayis 2011
Автор: travelzoo Категория: Туризъм   
Прочетен: 915 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ali’nin hayatını kurtarmak iзin Rauf’la evlenmek zorunda kalan İlkay, ailesi tarafından da reddedilir. Hastaneden зıkan Ali, İlkay’ın kendini terk ettiğini ьstelik Rauf ile evlendiğini цğrendiği an yıkılır. İlkay’ın tercihinin nedenlerini bilmeyen Ali’nin bundan sonraki tek amacı, onlardan intikam almaktır artık. Onun bu hıncından yararlanan Nazlı, yeniden Ali ile evlenme hayalleri kurmaya başlar. Adalet ‘de Nazlı’nın yeniden gelini olması iзin can atmaktadır. Acaba Ali, Nazlı’nın bu oyununa gelecek midir? İlkay tekrar Ali’ye derdini anlatabilecek, Rauf’tan kurtulabilecek midir. Rauf, Ali’ye son darbe’yi vurmak iзin neler yapacaktır…

Emine’nin ise Şerif’le arası iyice bozulmuştur. Nihayet Şerif evden taşınır ve Mehtap ile yaşamaya başlar. Mehtap artık sadece Цzgьr’ь gцrmek değil, ailesini de geri istemektedir. Emine, boşanıp Şerif’i serbest bırakmak niyetindedir. Ancak Mehtap’ı Şerif’e kaptıran Zafer, dengeleri değiştirecektir. Zafer, Şerif’in kendi sevgilisini elinden aldığını dьşьnmektedir. Şerif’ten intikam almak iзin o da Emine’yi elde etmeyi kafasına koyar. Eski bir tanıdık olarak eve giren Zafer, Emine’nin dikkatini зekmek iзin tьrlь entrikalar зevirir. Цte yandan Mehtap ile ilişkisinde hiзte rahat olmayan Şerif, bir de Emine’yi kaybetme tehlikesi ile mi yьz yьze gelecektir.

Unutma Beni 26 Mayıs Video İzle, 26 Mayıs Unutma Beni Full İzle, Unutma Beni 26 Mayıs İzle, 26 Mayıs Son Bцlьm Unutma Beni İzle, Unutma Beni Son Bцlьmь İzle, Unutma Beni, Unutma Beni İzle

Unutma Beni 676. Bцlьm İzle 26 Mayıs 2011



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930